Ontdek wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen

Recente blogs

Lees hier onze nieuwste blogs!

Ontdek de kracht van employer branding

Kom in contact




    Werken bij site tips

    Een sterke ‘werken bij’ site is meer dan alleen een plek waar je vacatures plaatst. Het is een krachtig instrument om je bedrijf te presenteren, verhalen te vertellen en het juiste talent aan te trekken. Lees in deze blog hoe.

    Lees meer

    De kracht van recruitment marketing – de vlindertuin

    Wij geloven heilig in de kracht van recruitment marketing. Maar soms is het goed om eens terug te gaan naar de basis: waarom zou je in de eerste plaats aan de slag gaan met recruitment marketing?
    Dat vertel ik je graag aan de hand van een metafoor: de vlindertuin.

    Lees meer

    7 tips om je time-to-hire te verlagen

    De time-to-hire speelt een belangrijke rol in je wervingsproces. . Een kortere time-to-hire is goed richting kandidaat: hij of zij krijgt immers sneller duidelijkheid. Maar ook voor de organisatie is het voordelig: zij kunnen sneller inspelen op behoefte en achterstallige werkprocessen.
    De time-to-hire is dus een belangrijke metric. Maar hoe verlaag je deze?

    Lees meer

    Bruggen slaan tussen HR en marketing

    Er zijn maar weinig organisaties die oog hebben voor de samenwerking tussen HR en marketing. Dit terwijl het een cruciaal onderdeel is van groei. Waarom? Dat vertellen we je in deze blog!

    Lees meer

    Aan de slag met jouw bedrijfscultuur

    Cultuur is het kloppend hart van je organisatie. Het vormt de basis van het succes en onderscheid je van de concurrentie. Cultuur kan dus een USP zijn en bijdragen aan jouw werkgeversmerk, maar tegelijkertijd is het ook ontastbaar. Ondanks dat we het niet vast kunnen houden, is cultuur wel vormbaar. Je kunt cultuur namelijk definiëren en naleven.

    Lees meer

    Zeven tips om je offer acceptance rate te verhogen

    Het doen van een aanbod kun je vergelijken met een huwelijksaanzoek. En wat ons betreft moet iedereen het ook op die manier benaderen.

    Helaas wordt niet iedere aanbieding als een huwelijksaanzoek benaderd. Daarmee verlaag je je offer acceptance rate.
    Hoe je deze verhoogt? Door onderstaande zeven tips te implementeren!

    Lees meer

    Allure phases model

    Een goed recruitment marketing apparaat is het fundament van groei voor je bedrijf. Groeien betekent namelijk dat het essentieel is om medewerkers aan te trekken én om ze te behouden. Dat recruitment marketing apparaat, moet dus net zo sterk staan als een op staal gefundeerd huis.

    Lees meer