Ontdek 

LinkedIn Athletes

LinkedIn. Het grootste professionele netwerk ter wereld. Het platform van mogelijkheden: netwerken, posten en successen behalen. Zonde dus, om daar niet op in te zetten.

Aan de hand van een coaching traject en een personal trainer gaan wij ervoor zorgen dat jouw LinkedIn in topvorm komt. Zo bouwen we aan een ijzersterk personal brand, waarmee je jezelf en je bedrijf in de etalage zet. Dit zorgt voor herkenning, bedrijfsgroei en de toestroom van nieuwe leads.

In 2022 telde LinkedIn 9.12 miljoen Nederlandse gebruikers: grote kans dus dat je jouw doelgroep hier kan vinden. Maar de doelgroep vinden, dat kunnen we allemaal. De uitdaging ligt in het trekken van de aandacht en ze daadwerkelijk bereiken. 

 

Over LinkedIn Athletes

Voor veel mensen is LinkedIn overweldigend. Misschien ook wel voor jou. In de praktijk zien we veel mensen die enthousiast beginnen met posten. De eerste twee, drie weken gaat dat goed. Daarna blijken consistentie, discipline en inspiratie de bottlenecks te zijn. Want je wilt geen dertien in een dozijn persoon zijn en in de waan van de dag zijn er altijd andere dingen belangrijker. Daar kunnen wij je gelukkig bij helpen!

Maak kennis met de kracht van LinkedIn Athletes!

Neem vandaag contact met Allure op om vrijblijvend kennis te maken met de mogelijkheden. 

Met onze LinkedIn Athletes dienst krijg je een personal trainer toegewezen. Zo krijg je de coaching en begeleiding die nodig is om jouw LinkedIn topfit te maken en in de schijnwerpers te zetten. Samen stellen we een doel, tuigen we een schema op en zorgen we voor consistentie. Tijdens maandelijkse check-ins kijken we hoe het ervoor staat, wat er goed gaat en wat er beter kan.

Zo werken we samen, heel gericht, naar een topfit LinkedIn profiel toe.

Onze belofte? 

Een ijzersterk personal brand zorgt voor een stijging in het aantal volgers, views en daarmee een aanwas van potentiële kandidaten en/of klanten.

Jouw voordelen

  • Een ijzersterk personal brand dat zorgt voor duurzame groei op lange termijn
  • Een stok achter de deur, die zorgt voor consistentie en discipline in het posten
  • Consistent onder de aandacht bij jouw gewenste doelgroep(en)
  • Nooit meer last van een writer’s block
  • Metingen, content sessies en motivatie triggers om je LinkedIn in topvorm te krijgen
  • Vooraf een duidelijk kostenplaatje, zodat je niet voor verrassingen komt te staan

Deze bedrijven gingen je voor

We are Keen
Sparkling People logo
Expats Mortgages logo
Les Petits kinderopvang logo
Klimaatroute
Sparkling Solutions logo

Onze werkwijze

Intake

Tijdens de intake stellen we samen een doel op. We bepalen de strategie voor jouw account en kiezen een specifieke niche. Ook sparren we over de inhoud van de strategie e.g. topics.

We spreken commitment af met je: jij gaat iedere week 1,5 tot 3 uur reserveren voor LinkedIn. Samen gaan we hier heel serieus mee aan de slag.

Deliverable: een Notion bord, waarin strategie, topics en planning zijn opgenomen. Ook kun je hier posts delen, die je door ons wil laten nalezen.

Meting

Tijdens de 1-op-1 metingen houden we vinger aan de pols. We bespreken de volgende punten:

  • Statistieken: we lopen de statistieken van de afgelopen periode door.
  • Opvolging: we kijken hoe opvolging is gegaan de afgelopen periode. We controleren of profielbezoekers, content likers en commentaren zijn opgevolgd en wijzen gemiste kansen aan. Zo motiveren we je om opvolging heel serieus op te pakken.
  • Gesprekken: we checken hoeveel gesprekken er de afgelopen periode zijn ingepland vanuit LinkedIn.

De 1-op-1 check-in doen we om de week of één keer per vier weken, afhankelijk van de post frequentie.

 

Schema

Een keer per maand hebben we een sessie met je, waarin we de contentplanning voor de maand erna vastleggen. We gebruiken de stapel met topics die we in het Notion bord verzameld hebben. Zo zorgen we dat we flexibel blijven, en kunnen in spelen op trends en ontwikkelingen.

Wanneer de check-in om de week is, breiden we één van de check-ins uit naar een uur, en gebruiken we die sessie om de contentplanning voor de komende maand te bepalen.

Wanneer de check-in één keer per vier weken is, doen we een aparte contentplanning sessie (contra aan de check-in).

Motivatie

De motivatie trigger is een appje of mailtje dat we naar je sturen. Daarin sporen we je aan om te posten, op te volgen of reacties te plaatsen.

Wanneer de check-in om de week is, delen we in de andere week een motivatietrigger. Dat betekent dat je twee keer per vier weken een motivatie trigger ontvangt.

Wanneer de check-in één keer per vier weken is, delen we in de tweede week een motivatietrigger. Dat betekent dat je één keer per vier weken een motivatietrigger ontvangt.

Deze recruitment marketing helden staan voor je klaar

Tessa-Sintenie

Tessa Sintenie

Co-Founder

Jeroen Tenhaeff

Partner

Michelle Oussoren - RPO en LinkedIn

Michelle Oussoren

Consultant