Ons DNA

De cultuur die we hebben, is niet een op zichzelf staand iets. Deze is namelijk gebouwd op culturele waarden. Deze waarden geven dagelijks richting aan hoe we samenwerken en hoe we bijdragen aan het behalen van onze missie. Deze waarden zijn geen loze woorden.

Hier lees je hoe we ze elke dag inzetten, naleven en waarmaken.

Onze kernwaarden

Het ontstaan

Een bedrijf komt niet zomaar uit de lucht vallen. Dat ontstaat vanuit gebeurtenissen, acties en verandering. Zo ook Allure.

Allure is ontstaan vanuit Sparkling People. Sparkling People is een recruitment bureau dat bedrijven aan sprankelende mensen, die aan de voorkant van een organisatie werken, helpt. De eerste werknemer was geen Recruiter, maar een Marketeer. Zo werd het fundament gelegd voor een ijzersterk recruitment marketing apparaat.

 

Steeds meer klanten wilden graag meer weten over dit recruitment marketing apparaat. “Willen jullie eens meekijken naar deze vacature?”, “Welke titel zouden jullie deze functie geven?”, of “Hoe is jullie LinkedIn content strategie ingericht?”.

Na wikken en wegen besloten we: hier moeten we iets mee. Zo werd recruitment marketing losgetrokken van Sparkling People, en ontstond Allure. Dat was best een spannende stap, want gaan we nu echt onze eigen klanten helpen om beter te worden in recruitment marketing?

Dat zijn we zeker gaan doen! Want met Allure helpen we bedrijven met het verleiden en behouden van talent. 

Werken bij Allure?

Lijkt het jou leuk om ons team te komen versterken? Check dan onze openstaande vacatures.

About Allure